27 Ağustos 2016 Cumartesi

MVC Nedir?



Unity3D projelerinde ileri programlama yapmak için bir dizi eğitim videosu oluşturmaya karar verdim. vakit buldukça bu eğitimleri hazırlayıp buradan paylaşacağım.
İleride paylaşacağım eğitimlerde Unity3D için kendi geliştirmiş olduğum MVC Framework'ü uGaMa'yı ve uGaMa ile nasıl oyun programlayacağınız örnek kodlarla anlatmaya, kaynak kodları buradan paylaşmaya çalışağım.
Hazırlayacağım bu seri Unity3D de veya C# da ileri programlama bilgisinesahip olanlara hitap etmektedir.

uGaMa hakkında daha detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Ayrıca MVC için burayıda incelebilirsiniz. Güzel anlatılmış.

2 yorum:

  1. Anlatımınız için teşekkür ederim gerçekten çok faydalı bir eğitim olmuş devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için teşekkür ederim. Bu gün buradaki içeriğin devamı niteliğinde yeni bir paylaşımda bulundum.şu link üzerinden ulaşabilirsiniz: http://unity3dsamples.blogspot.com.tr/2016/08/design-patterns-in-unity3d-mvc.html

    YanıtlaSil